Sunday, February 21, 2016

ПО ВОДА, СОКОВИ, ПИВО, НА РЕД Е И ВИНО ОД „КОЖУВЧАНКА“



„Следна инвестиција поврзана со проширување на бизнисот на компанијата со други производи би била имплементирање производство за вино и вински производи“, вели во интервју за Утрински весник, Митко Јанчев, генерален менаџер на „Кожувчанка“.

„Ако ги изоставиме иновациите врз постојните брендови кои одат во поглед на промена на амбалажата на ладниот чај „синалко“ и нејзино одделување од палатата производи на „Синалко“ и инвестицијата во стаклена амбалажа наменета за ХОРЕКА на „Кожувчанка“ и „Изворска“, следна инвестиција поврзана со проширување на бизнисот со други производи би била имплементирање производство за вино и вински производи“, вели Јанчев.

Целото интервју на Утрински весники, ОВДЕ

Извор/фото: Утрински весник

0 comments:

Post a Comment


ЗАНИМЛИВОСТИ

КУЈНА

МУЗИКА

ЕПРОСКОП